کامپیوتر

Wiki Article

درایو اینترنال به استفاده از کابل ساتا به صورت مستقیم به مادربورد ها متصل می شود پس سرعت انتقال اطلاعات در نوع اینترنال درایو بیشتر است

در جعبه‌ی این محصول یک قلم بسته‌بندی شده وجود دارد که به صورت مغناطیسی به کناره بدنه‌ی لپ‌تاپ متصل می‌شود و شما می‌توانید به عنوان یک تبلت نیز از این لپ‌تاپ استفاده کنید.

همچنین این لپ‌تاپ عمر باتری حداقل ۱۰ ساعته را به شما ارائه می‌دهد و از این جهت بسیار فوق‌العاده است.

سیستم عامل را باید نرم افزاری دانست که منابع سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر شما را مدیریت خواهد کرد. در حالت کلی باید بگوییم یک کامپیوتر یا لپ تاپ بدون در اختیار داشتن سیستم عامل، نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند و فقط یک سری از قطعه‌های سخت افزاری و فیزیکی هستند که قابل لمس خواهند بود.

بهترین گوشی های مناسب عکاسی در بازار ایران [فروردین ۱۴۰۳]

گیمرهای حرفه ای نیاز به تجهیزات جانبی دقیق و باکیفیتی دارند.

علم امار بما نشون میده در ۴۱ سال گذشته همه چیز از جمله قیمتها بدتر شده و بهتر نشده! منظورم لپ تاپ قیمت نیست پرفورمنس هست

مدتی در فارسی به کامپیوتر «مغز الکترونیکی» می‌گفتند. بعد از ورود این دستگاه به ایران در اوایل دهه ۱۳۴۰ نام کامپیوتر به‌کار رفت. واژه رایانه در دو دهه اخیر رایج شده و به‌تدریج جای کامپیوتر را می‌گیرد.

سرفیس لپ‌تاپ ۵ جدیدترین محصول شرکت مایکروسافت به شمار می‌رود و قابلیت‌های بسیار خوبی نظیر نمایشگر باکیفیت و پردازنده قدرتمند را به کاربران ارائه می‌دهد.

۱۳:۴۶ ۰ بعنوان محقق سخت افزار با ۱۲ سال تجربه

به راحتی ایرفون را در جیب خود قرار دهید و با خود جابجا کنید.

بدنه آن مانند گردنبند به دور گردن قرار گرفته و گوشی‌های آن توسط سیم یا دستک‌های ثابت، در داخل گوش قرار می‌گیرد.

با اختراع ریزپردازندهها در دهه ۱۹۷۰ این امکان که بتوان رایانه‌هایی بسیار ارزان قیمت را تولید نمود بوجود آمد. رایانه‌های شخصی برای انجام وظایف بسیاری محبوب گشتند، از جمله کتابداری، نوشتن و چاپ مستندات.

امروزه دیسک های نوری جای خود را به فلش درایو ها و راه های انتقالی دیگر مانند ابر و بلوتوث داده‌اند.

Report this wiki page