تبلیغات کسب و کار

Wiki Article

شما با در دست داشتن کد رهگیری قرارداد که از طریق پیامک نیز برای شما ارسال شده است و کد ملی‌تان، به دو روش می‌توانید استعلام کد رهگیری خود را دریافت کنید:

این قرارداد در دفتر کار ………………………. به آدرس ……………………………….. و تلفن …………………… تنظیم گردیده است.

در روش اول به سایت ایران املاک مراجعه کرده و از بخش خدمات منوی بالای صفحه، گزینه استعلام کد رهگیری را انتخاب کنید. پس از وارد کردن کد ملی، کد رهگیری قرارداد خود و کد امنیتی تصویر، دکمه جستجو را زده و از کد رهگیری خود استعلام بگیرید.

از تنظیم قراردادمشارکت در ساخت با شخصیت‌های حقوقی اجتناب شود. تجربه ثابت کرده که عموم اشخاص حقوقی همچون شهرداری‌های پایبندی مناسبی به قراردادها نداشته و با توجه به قدرت در اختیار ایشان، اغلب افرادی کاری را از پیش نمی‌برند.

رای صادره از طرف داور منتخب، برای طرفین لازم­الاجرا است ابلاغ اوراق و کلیه مراسلات داوری به طرفین با پست سفارشی / اظهارنامه به نشانی قراردادی، معتبر است؛ بدیهی است عدم ثبت به‌موقع درخواست موضوع این ماده، موجب اسقاط حق رجوع به داوری است مگر به تراضی کتبی مجدد طرفین.

ارزش ملک تحت احداث با کل هزینه‌های ساخت‌وساز و …. به انضمام مبلغ بلاعوض ذکرشده در ماده ۳ در تاریخ عقد قرارداد حاضر محاسبه و با یکدیگر پایاپای تلقی گردیده.

تبصره ۱: هرگونه قرارداد فروش که بدون رعایت شرایط قید شده در بند بالا تنظیم شود، از درجه اعتبار ساقط بوده و برای انتقال گیرنده آن، هیچ­گونه حقی ایجاد نمی­ نماید.

آیا برای اخذ کد رهگیری، طرفین معامله باید هزینه‌ای به بنگاه پرداخت کنند؟

باید چنین قراردادهایی به صورت پروژه ای بیاد و تنظیم بشه ، نمیشه نمونه آماده ای برای اون پیدا کرد

این موضوع دقیقاً در ماده ۲۳۰ قانون مدنی پیش بینی شده که بر اساس آن قاضی نمی‌تواند متخلف را به بیش یا کمتر از آنچه مقرر شده محکوم نماید. شایان ذکر است که در این حالت ورود ضرر به عنوان یک فرض قانونی متصور و مفروض است و خلاف آن قابل اثبات نمی‌باشد.

شرط داوری – شرکت ………………………………. به شماره ثبت …………………… / یا آقای داود کامرانی مقصود (داور / داوران منتخب از سوی آنکه موردقبول طرفین است) به نشانی تهران، میدان انقلاب به‌عنوان داور مرضی­الطرفین انتخاب شد، که در صورت حدوث اختلاف، هریک از طرفین حق‌دارند حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از زمان تخلف طرف دیگر نسبت به هریک از شرایط قرارداد، درخواست رسیدگی به دریافت کد رهگیری املاک اختلاف را به ایشان کتباً اعلام و ثبت نماید.

شریک سازنده نمی‌تواند قبل از اینکه ۶۰ درصد از حجم پروژه به اتمام رسیده باشد اقدام به پیش فروش واحدهای مربوط به خود نماید.

پس از اتمام کامل عملیات ساختمانی و تحویل ملک به مالکین، ………………………………… دانگ از باقی‌مانده‌ی سهم سازنده (که با قدر السهم‌های فوق مجموعاً …. دانگ می‌باشد) از عرصه ملک موضوع قرارداد

مجری متعهد می‌گردد که تا زمان (اتمام پروژه/ یا تاریخ خاصی) به صورت ماهیانه هزینه ای برابر با …….. را به عنوان اجاره بها به طرف اول پرداخت کند.

Report this wiki page